Czerwiec, 2015

Rowerowe podróże małe i DUŻE_Łasztownia

Niedziela, 28 czerwca 2015 · dodano: 29.06.2015 | Komentarze 6

Stargard -Lipnik - Zieleniewo - Morzyczyn - Kobylanka - Motaniec - Szczecin - Motaniec - Kobylanka - Morzyczyn - Zieleniewo - Lipnik - Stargard

I po tygodniu znowu wyjazd do Szczecina tym razem na imprezę organizowaną w ramach "Rowerowe podróże małe i DUŻE" pod nazwą "Nieznane oblicze Łasztowni"  . Łukasz dla Stargardu na Rowery zarządza zbiórkę na godz. 8:00 pod Biedronką na Szczecińskiej. Gdy dojeżdżam na miejsce zbiórki z nieba leci drobna upierdliwa mżawka, ale zbiera się 7 facetów, Łukaszowi jednak to nie odpowiada i wykonuje telefon do przedstawicielki płci przeciwnej oznajmiając nam że dogoni nas ona w drodze. Ruszamy więc na Szczecin. Po dojechaniu do Morzyczyna robimy krótką przerwę pod sklepem celem zakupu przez Jacka jakiś środków przeciwbólowych na jego bolący ząb. Po chwili ruszamy dalej. Kolejny przystanek w Motańcu gdzie dogania nas Łukasz z "bandziorkiem" czyli przedstawicielką płci przeciwnej :). Ruszamy dalej na Szczecin bo czas nas goni. Jadę prawie cały czas na przodzie pod wiejący w twarz wiatr i mżawkę która skapuje mi z daszku kasku :), staram się cisnąć jak mogę i jakieś 24 km/h udaje mi się wyciskać :D . Od Kijewa trochę mieszamy z drogą robiąc jakieś półkole ale w końcu parę minut po 10 docieramy na miejsce zbiórki gdzie zebrali się pozostali uczestnicy tej wycieczki. Wpłacamy tradycyjnego piątaka na cele charytatywne, odpieramy pakiety startowe i rozglądam się za znajomymi rowerzystami, jest duża grupa Szczecina na Rowerach, liczna grupa Samej Ramy z Polic, są przedstawiciele Gryfusa (Prezes z całą rodziną :) ), Niewidomych na Tandemach a także przedstawiciele Wielgowo Rowerowo :) gdy ledwo zdążyłem się z wszystkimi przywitać najpierw organizator wygłasza kilka słów wstępnych a potem mikrofon przejmuje nasz przewodnik Michał Rembas i zaczyna opowieść o historii Łasztowni. Po czym konwojowani przez Policję jedziemy do szczecińskiego portu. Zwiedzamy teren portu, słuchamy opowieści przewodnika o historii mijanych obiektów, na dłużej zatrzymujemy się przy elewatorze Ewa oraz cumującym w porcie statku Bembridge, brytyjskim kutrze pilotowym zwodowanym w 1938 roku a uratowanym przez Polaków w ostatniej chwili przed złomowaniem. Potem wchodzimy do budynku dawnej maszynowni by po wysłuchaniu historii tego obiektu ruszyć w dalszą drogę pod budynek Izby Celnej. Po obejrzeniu budynku i oczywiście wysłuchaniu jego historii udajemy się w głąb Nabrzeża Starówka do Starej Rzeźni.w pobliżu którego został zorganizowany przez organizatora wycieczki piknik i poczęstunek. Po zjedzeniu kiełbasy i zrobieniu kilku zdjęć nasza grupa postanawia wracać do Stargardu. W drogę powrotną ruszamy już w 6-cio osobowym składzie gdyż Darek już wcześniej się odłączył jadąc nad Jezioro Szmaragdowe a "bandziorek" postanowił wracać pociągiem. W drodze powrotnej już bez kombinowania jedziemy znaną z poprzedniej niedzieli drogą. Chłopaki cisną tak że ledwo za nimi nadążam. Po wyjechaniu za Szczecin robimy krótką przerwę a potem już w drogę do Stargardu. Chłopaki cisną tak że już za nimi nie nadążam :D przelotowa prędkość 28-30 km/h to nie moja bajka :D, ale co jakiś czas stają abym mógł ich dogonić :). Przejeżdżając kładką nad obwodnicą mijamy się z grup rowerzystów z której ktoś krzyczy cześć Wojtek, nie jestem pewien ale był to chyba Mariusz :). Po dojechaniu do Stargardu jak zawsze na skrzyżowaniu Szczecińskiej i 9 Zaodrzańskiego Pułku Piechoty wykrzykujemy słowa pożegnania i każdy rusza w swoją stronę. Po dotarciu do domu zabezpieczam rower przed niespodziankami i udaję się do mieszkania gdzie obrabiam film, zdjęcia i tą relację :). Kolejna udana niedziela za mną :)

Zbieramy się pod Biedronką
Zbieramy się pod Biedronką © Trendix

Dogania nas
Dogania nas "bandziorek" :) © Trendix

Docieramy na miejsce zbiórki
Docieramy na miejsce zbiórki © Trendix

Na miejscu zbiórki przy ewangelickim kościele św. Trójcy
Na miejscu zbiórki przy ewangelickim kościele św. Trójcy © Trendix

W szczecińskim porcie
W szczecińskim porcie © Trendix

Elewator
Elewator "Ewa" w szczecińskim porcie © Trendix

Przewodnik Michał Rembas opowiada o historii elewatora
Przewodnik Michał Rembas opowiada o historii elewatora "Ewa" © Trendix

Przedstawiciele Szczecina na Rowerach i Gryfusa :)
Przedstawiciele Szczecina na Rowerach i Gryfusa :) © Trendix

W szczecińskim porcie z widokiem na żurawie :)
W szczecińskim porcie z widokiem na żurawie :) © Trendix

Przy budunku Izby Celnej na Nabrzezu Celnym
Przy budynku Izby Celnej na Nabrzeżu Celnym © Trendix

Podziwiamy szczegóły architektoniczne Izby Celnej
nie, nie zobaczyliśmy UFO :) podziwiamy szczegóły architektoniczne Izby Celnej © Trendix

Szczęśliwy kupiec
Szczęśliwy kupiec © Trendix

Kupiec po opłaceniu cła już nie był taki szczęśliwy :D
Kupiec po opłaceniu cła już nie był taki szczęśliwy :D © Trendix

Stara Rzeźnia © Trendix

Na pikniku przy Starej Rzeźni
Na pikniku przy Starej Rzeźni © Trendix

Z siwobrodym przy muralu niedaleko Starej Rzeźni :)
Z siwobrodym przy muralu niedaleko Starej Rzeźni :) © Trendix

Wszystkie zdjęcia z wycieczki: KLIK

Film z wycieczki: PLAY

Na Święto Cykliczne z Stargardem na Rowery

Niedziela, 21 czerwca 2015 · dodano: 22.06.2015 | Komentarze 6

Stargard -Lipnik - Zieleniewo - Morzyczyn - Kobylanka - Motaniec - Szczecin - Motaniec - Kobylanka - Morzyczyn - Zieleniewo - Lipnik - Stragard

Nadszedł 21.06 a więc czas na Święto Cykliczne w Szczecinie. Do końca nie wiedziałem czy pojadę ze Stargardu  rowerem czy samochodem do Szczecina i tam dołączę do Święta ale Monika się nie odezwała więc wygrała opcja pierwsza. Prognozy pogody mówiły o przelotnych deszczach do godz. 11.00 ale nawet nie pomyślałem by zrezygnować z wyjazdu szczególnie że w piątek odebrałem koszulkę "Stargardu na Rowery" a to zobowiązywało :) . Po godz. 8:00 zszedłem do piwnicy po rower i po spakowaniu sakwy ruszyłem pod dworzec PKP na miejsce zbiórki. Przebyłem tam prawie razem z Pawłem a po chwili zauważyliśmy Marcina, przedstawiciela Rowerowego Szczecina który miał prowadzić stargardzką grupę. Stawiło się 23 rowerzystów z tego 7 w stroju "Stargard na Rowery" (Ja, Jacek i Monika, Arek i Beata, Darek i Łukasz) oraz jeden przedstawiciel Sosnowca czyli Edward który dzień wcześniej brał udział w zawodach rolkarzy odbywających się do soboty w Szczecinie. W deszczowej atmosferze w konwoju Policji ruszyliśmy do Szczecina. Po dojechaniu do DDRki jako mała grupa pojechaliśmy drogą rowerową a Policja aż do Motańca zabezpieczała nam przejazdy przez drogi samochodowe. Mimo deszczu i błota w dobrych humorach dotarliśmy do Płoni gdzie dołączyła grupa z Wielgowa z Romanem na czele i Lipian. Dalej już w eskorcie szczecińskiej Policji przez Zdroje gdzie dołączyły grupy z Widuchowej i Goleniowa pojechaliśmy na miejsce zbiórki czyli na Plac Adama Mickiewicza gdzie wg organizatorów zebrało się ok 1,5 tys rowerzystów. Zacząłem rozglądać się za szczecińskimi znajomymi ale niewielu ich znalazłem :( . Zauważyłem Jaszków, Tobiaszka, Janusz, Jacka, Artura, Marcina, Wieśka Gawła. Po powitaniu i słowach wstępnych ruszamy na trasę przejazdu otrzymując na starcie szprychówki będące jednocześnie losem na loterii :) . Przejazd jak zawsze powolny tak że niektórych momentach trudno było utrzymać równowagę. W dobrym humorze który zresztą dopisywał nam przez cały dzień dotarliśmy znowu na miejsce startu gdzie odbyło się losowanie roweru, który tym razem wygrała Ola z Szczecina. Jako że przed nami był jeszcze powrót do Stargardu po rozlosowaniu nagrody głównej w 10-cio osobowym składzie ruszamy w drogę powrotną. Po drodze wstępujemy na Wały Chrobrego aby zrobić wspólną fotkę i ruszamy w kierunku Os. Słonecznego gdyż niektórzy poczuli głód i postanowili zahaczyć o jakiegoś fast fooda :). W okolicach Basenu Górniczego dogania nas Marcin który prowadzi nas przez Zdroje na oś. Słoneczne po drodze pokazując pętle i przystanek szybkiego tramwaju jeszcze do użytku nie oddanego. Przejeżdżamy przez przystanek tramwajowy a potem między blokami docieramy do KFC gdzie zostaje część grupy, ja z jackiem i Moniką ruszamy do Biedronki a reszta do McDonaldsa. Gdy z Jackiem i Moniką ruszamy do McDonaldsa na miejsce zbiórki spotykamy naszego kolegę Radka sławnego "przewodnika" rowerowych wycieczek "Stargardu na Rowery" :D . Gdy dociera do nas grupa, która zjadła wszystko w KFC ruszamy w drogę powrotną do Stargardu, aby nie brudzić rowerów już bardziej na leśnych drogach postanawiamy jechać dziesiątką. Droga szybko nam mija, po krótkiej przerwie przy stacji paliw w Motańcu ruszamy dalej. W Lipniku Darek i Łukasz odbijają na Grzędzice by dokręcić do 100 km a my jedziemy dalej do Stargardu. Na skrzyżowaniu z ul. 9 Zaodrzańskiego Pułku Piechoty żegnamy się z pozostałymi uczestnikami wycieczki i z Beatą i Arkiem ruszamy w kierunku Alei Żołnierza. Gdy dojeżdżamy do os. Hallera żegnam się z nimi i po chwili jestem w domu. Wyjazd mimo deszczowej na początku aury odbył się w wesołej atmosferze więc czego więcej wymagać :). Czekam na następne wspólne wyjazdy, może za tydzień Rowerowe Podróże Małe i Duże ?? :)

Zbieramy się przy dworcu PKP w Stargardzie
Zbieramy się przy dworcu PKP w Stargardzie © Trendix

W Kobylance czekamy chwilę na ewntualnych uczestników wyjazdu na Święto Cykliczne
W Kobylance czekamy chwilę na ewentualnych uczestników wyjazdu na Święto Cykliczne © Trendix

Przez las do Jezierzyc

Jesteśmy już na miejscu startu Wielkiego Przejazdu © Trendix

Wiesiu Gaweł z Samej Ramy z Polic
Wiesiu Gaweł z Samej Ramy z Polic © Trendix

Pod sceną zbierają sie rowerzyści
Pod sceną zbierają sie rowerzyści © Trendix

Organizatorzy witają przybyłych
Organizatorzy witają przybyłych © Trendix

Na placu Mickiewicza
Na placu Mickiewicza © Trendix

Wielki Przejazd ulicami Szczecina
Wielki Przejazd ulicami Szczecina © Trendix

Po zakończeniu przejazdu czekamy na losowanie
Po zakończeniu przejazdu czekamy na losowanie © Trendix

W drodze powrotnej na Wałach Chrobrego
W drodze powrotnej na Wałach Chrobrego © Trendix

W drodze powrotnej © Trendix

Na nowym przystanku szybkiego tramwaju
Na nowym przystanku szybkiego tramwaju © Trendix

Relacja filmowa: PLAY

Kółeczko po pracy

Środa, 17 czerwca 2015 · dodano: 18.06.2015 | Komentarze 4

Stargard - Grzędzice - Smogolice - Sowno - Wielgowo - Niedźwiedź - Motaniec - Kobylanka - Morzyczyn - Zieleniewo - Lipnik - Stargard

Dzisiaj w pracy miałem krótką trasę 310 km a że udało się spakować i ruszyć już o 9:30 więc przed 15:00 byłem już w domu. Korzystając z okazji postanowiłem pojechać na rowerek aby nie zmarnować popołudnia. Jako że nie dorobiłem się jeszcze drugiego Gianta i mam tylko trekingi do dyspozycji postanowiłem ruszyć na asfaltowe kółeczko ale że to jest jednak nudne :) szybko zmieniłem zdanie i do Grzędzic pojechałem na skróty przez pola, dalej tak samo do Smogolic i dopiero wyjechałem na szosę do Sowna. W Sownie znowu zjechałem z asfaltu by kamienną szutrówką przez lasy dotrzeć do Wielgowa, pamiętam że ta droga kiedyś była znacznie przyjaźniejsza dla rowerów, teraz pełno wystających ostrych kamieniu nie ułatwia przejazdu.. Gdy byłem już w połowie drogi zadzwonił mechanik że mój samochód jest gotowy do odbioru. Postanowiłem więc zwiększyć tempo i zrobiłem sobie tylko dwa przystanki, jeden przy Bagnach Reptowskich a drugi nad Miedwiem, by po 20:00 dojechać do domu. Przejechałem w pracy samochodem 310 km, potem 48 rowerem dla relaksu i jeszcze odebrałem samochód z warsztatu więc dzień zaliczam do w pełni udanych :D Dodam że dzięki telefonowi od mechanika wykręciłem najwyższą średnią z moich rowerowych wycieczek :D :D

W drodze do Grzędzic

Wszystkie fotki: KLIK

Kółeczko po okolicy

Środa, 10 czerwca 2015 · dodano: 10.06.2015 | Komentarze 6

Stargard - Klępino - Lubowo - Rogowo - Poczernin - Sowno - Wielichówko - Cisewo - Reptowo - Motaniec - Kobylanka - Morzyczyn - Zieleniewo - Lipnik - Stargard.

Jako że służbowy samochód się rozkraczył i musiałem pozostawić go w warsztacie w Goleniowie miałem dziś dzień wolny. Wczoraj Łukasz namawiał mnie na ranne rowerownie ale miałem w planie dłużej pospać więc z oferty nie skorzystałem :) Za to po obiedzie po sprawdzeniu prognozy na norweskiej stronie zobaczyłem że ma być słonecznie w okolicach 20 stopni ubrałem się na krótko i przed 16 ruszyłem na małe kółeczko. Aby w drodze do Klępina ominąć ul. I Brygady na której stale panuje duży samochodowy ruch pojechałem dookoła przez dzielnicę przemysłową gdzie po południu ruch samochodowy jest niewielki a potem Wojska Polskiego i Reymonta na betonkę do Klępina. Przejechałem mostem przez Inę i już byłem w Klępinie skąd gruntówką ruszyłem do Lubowa. Gdy dotarłem do mostku nad Małką zauważyłem że miejsce którym kiedyś do rzeczki schodziłem zarosło teraz pokrzywami więc zrezygnowałem z zejścia nad wodę :). W drodze do Lubowa stwierdzam że ta słoneczna aura przez Norwegów zapowiadana jakoś się nie sprawdza bo słońce jakoś przez chmury przebić się nie może. Ale mimo tego i tak jest fajnie :) po jednej stronie drogi kwitnący jeszcze żółty rzepak a po drugiej niebieska lawenda :). Z Lubowa już asfaltem pojechałem przez Rogowo do Poczernina gdzie w sklepiku uzupełniłem zapasy i ruszyłem do Sowna drugi raz przejeżdżając w czasie tego wyjazdu nad Iną. (Darek jakby coś to dróżka do głazu w Rogowie jest dokładnie 150 m od znaku koniec Rogowa :) ). Gdy zbliżałem się do Sowna w końcu słońce zaczęło przebijać się przez chmury.  W Sownie skierowałem się do Wielichówka. Zawsze mnie ciekawi czemu drogowskaz w Sownie wskazuje Wielichówek a miejscowość nazywa się Wielichówko :). Droga z Sowna do Wielichówka to  porażka, opisowo to wygląda tak jakby przejechała tamtędy betoniarka z której kapał beton i tak zastygł jak spadł :). Z kolei droga z Wielichówka do Cisewa wygląda jak tarka naszych babć do prania bielizny :). Ale w końcu w Cisewie wyjechałem na asfalt i moje ręce przestały drżeć :). W Cisewie obrałem kierunek na Reptowo skąd miałem zamiar pojechać do Kobylanki ale już wyjeżdżając z Reptowa zauważyłem drogę polną prowadzącą do drogi Reptowo - Motaniec i tam się skierowałem. Potem już z Motańca do Kobylanki i dalej nad Miedwie. Nad Miedwiem kilka fotek i aparat zameldował że wyładowała się bateria a że w dodatku wiał chłodny wiaterek a ja nic z długim rękawem nie miałem ruszyłem do domu. Ten nieplanowy dzień wolny spowodował jednak że w sobotę trzeba będzie iść do pracy :)

W drodze do Klępina

W drodze © Trendix

W drodze do Cisewa
W drodze do Cisewa © Trendix

Przechodził przez drogę i zamiast uciekać to się połozył :)
Przechodził przez drogę i zamiast uciekać to się położył :) © Trendix

Wszystkie fotki: KLIK

Kołobrzeg z Stargardem na Rowery

Czwartek, 4 czerwca 2015 · dodano: 06.06.2015 | Komentarze 3

Rzesznikowo - Rymań - Drozdowo - Trzynik - Pławęcino - Gościno - Lubkowice - Jarogniew - Ząbrowo - Charzyno - Bezpraw - Zieleniewo - Kołobrzeg - Rzesznikowo (powrót do Rzesznikowa tą samą drogą).

Gdy Łukasz napisał mi parę dni temu o propozycji wycieczki rowerowej do Kołobrzegu bez chwili zastanawiania odpowiedziałem tak :). Gdy nadszedł czwartek zerwałem się z łóżka o 6:00, przygotowałem bagażnik na rowery, spakowałem się i o 7:45 pojawiłem się za PKO w Stargardzie gdzie po chwili pojawił się Łukasz, zapakowaliśmy jego rower i ruszyliśmy na punkt zbiórki z resztą uczestników wycieczki. Przy Biedronce na Gdańskiej pojawiliśmy się jako pierwsi, po chwili nadjechał Radek i zapakowaliśmy jego rower jako ostatni na mój bagażnik. Po krótkiej chwili pojawił się kolejny samochód, tym razem z platformą na 4 rowerki a przybyli nim Darek, Nikola, Jacek i Monika. Brakowała jeszcze dwójka uczestników wycieczki do których nie mieliśmy numeru telefonu ale gdy Łukasz zalogował się na fejsa odczytał wiadomość że już się pakują i podjeżdżają :) Po krótkim oczekiwaniu podjechał trzeci samochód, tym razem z platformą na dwa rowerki a w nim Arek i Beata. Byliśmy już wszyscy więc ruszamy w drogę do Rzesznikowa. Po jakiś 70 minutach jazdy dotarliśmy na parking w Rzesznikowie, szybkie rozpakowanie rowerków i ruszamy w drogę. Po chwili trafiamy na drogę rowerową i ruszamy nią w kierunku Rymania. Tam na chwilę zatrzymujemy się przy pałacu, którego historia sięga 1751 roku. Obecnie odrestaurowany pełni rolę hotelu, restauracji i SPA. Po krótkiej sesji fotograficznej dalej w drogę. Po wyjechaniu z Rymania droga prowadzi wśród łąk, pól i lasów, humory uczestnikom wycieczki dopisują więc czegóż nam więcej trzeba. Przy drodze co jakiś czas znajdują się punkty odpoczynku dla rowerzystów. My również co jakiś czas robimy sobie przerwę ale jak się okazuje zawsze kawałek przyd takimi miejscami wyznaczonymi do odpoczynku :). na razie na drodze nie mijamy wielu rowerzystów więc cała droga jest nasza :). W końcu docieramy do Gościna, a tu kończy nam się droga rowerowa ze względu na budowę obwodnicy. Po krótkim kluczeniu po parkingach w końcu znajdujemy wjazd na dalszy szlak rowerowy do Kołobrzegu. Od Gościna do Ząbrowa już nie jest tak uroczo bo DDRka biegnie przy drodze nr 162. Po dotarciu do Ząbrowa, krótka przerwa na lody, i rozmowę z grupą rowerzystów z Kołobrzegu którzy wyjaśniają nam jak najlepiej jechać. Żegnamy się z nimi i ruszamy dalej. I znowu jadąc wśród łąk i lasów docieramy do miejsca odpoczynku z napisem Gmina Kołobrzeg, więc krótka foto sesja oczywiście :) DDRką z kolorowych płytek (dodam że bardzo równo położonych) docieramy w końcu do Kołobrzegu. Wspólna fotka na wjeździe do Kołobrzegu i ruszamy w kierunku katedry. No mieliśmy ruszyć w stronę katedry ale rolę przewodnika przejmuje Radek i być może on czuje się dobrze w tej roli ale ja wolę inne przewodnictwo :D :D. Radek jedzie gdzie sam chce a nie gdzie my chcemy, jak jest DDRka prowadzi nas drogami dla samochodów a gdzie jej nie ma wjeżdża na chodniki, na zakazy też nie patrzy :D ale w końcu wymogliśmy na nim właściwy kierunek i po krótkim postoju przy fontannie na środku Parsęty ruszamy pod Bazylikę Konkatedralną. Oczywiście wspólna fotka i ruszamy dalej pod przewodnictwem kombinującego Radka na objazd starówki i w końcu docieramy pod latarnię morską. Tu już tłumy ludzi, więc prowadząc rowerki ruszamy promenadą wzdłuż Bałtyku. Łukasz bez przerwy mówi  o racuchach i w końcu je kupuje, jest nimi tak pochłonięty że nie zauważa nawet dwóch wspaniałych dziewczyn na rolkach, co nie zdarzyło mu się na całej trasie ani razu bo wyłapywał wszystkie :D. W końcu schodzimy na plażę i dokonujemy zaślubin z morzem :). Wszyscy zaczynają odczuwać już głód a najbardziej chyba Nikola, najmłodsza uczestniczka naszej wycieczki. Oddalamy się więc od promenady gdyż tu wszystkie punkty gastronomiczne przeżywają oblężenie. Zostawiamy rowery pod opieką Radka i ruszamy na poszukiwanie jedzenia. Jedni zamawiają kebaby, inni rybę do tego izotonik i po posiłku wracamy do rowerów. Tu Darek zmienia dętkę gdyż od wjazdu do Kołobrzegu musiał co chwilę dopompować powietrza. Jacek grzebie coś przy przednim kole i gdy wszystko jest już gotowe ruszamy w drogę powrotną. Wyjeżdżając z Kołobrzegu natrafiamy na powracającą grupę kołobrzeskich rowerzystów, którą spotkaliśmy pod sklepem w Ząbrowie, machamy sobie na pożegnanie i jedziemy dalej. Po jakimś czasie gumę łapie Jacek, ma on już doświadczenie w zmianie dętek po przejechaniu szlaku Odra-Nysa z informatykami :D. Po zmianie dętki dojeżdżamy pod ten sam sklep w Ząbrowie gdzie robimy krótką przerwę. Ruszamy dalej by spotkać po drodze kolejnego rowerzystę zmieniającego dętkę, zostawiamy mu łatkę bo swoje już zużył jedziemy dalej by w końcu dotrzeć do Hotelu-Restauracji "Polonez" w Rymaniu gdzie zatrzymujemy się na późny obiad lub wczesną kolację :). Na tarasie restauracji w zielonym otoczeniu pochłaniamy posiłek. Gdy wszyscy już pojedli ruszamy do Rzesznikowa gdzie czekają nasze samochody. na parkingu pakujemy nasze rowery i po pożegnaniu ruszamy w drogę powrotną do Stargardu. Pod Biedronką zostawiamy Radka i jadę do żony do sklepu zakupić jakieś piwo na późny wieczór :). Przed sklepem żegnam się z Łukaszem i po zrobieniu zakupów ruszam do domu. Tu czeka mnie jeszcze rozpakowanie roweru, odpięcie platformy, zniesienie wszystkiego do piwnicy. No i gdy w końcu docieram do mieszkania wybija godzina 22:00 :). To się nazywa super spędzony dzień. Dziękuję wszystkim uczestnikom wycieczki za całodzienne towarzystwo, kiedy następny wyjazd ?? :D

Już wszyscy na miejscu zbiórki, możemy ruszać :)
Już wszyscy na miejscu zbiórki, możemy ruszać :) © Trendix

Rozpakowanie rowerów i w drogę
Rozpakowanie rowerów i w drogę © Trendix

Kierunek Kołobrzeg
Kierunek Kołobrzeg © Trendix

Pałac w Rymaniu
Pałac w Rymaniu © Trendix

Wspólne foto przed pałacem w Rymaniu
Wspólne foto przed pałacem w Rymaniu © Trendix

Monika pomaga Darkowi a Nikola kieruje serwisem :D
Monika pomaga Darkowi a Nikola kieruje serwisem :D © Trendix

W drodze powrotnej © Trendix

Teraz Jacek zmienia dętkę :)
Teraz Jacek zmienia dętkę :) © Trendix

W drodze powrotnej © Trendix

Pomoc napotkanemu w drodze rowerzyście
Pomoc napotkanemu w drodze rowerzyście © Trendix

W
W "Polonezie" w Rymaniu © Trendix

Na późnym obiedzie lub wczesnej kolacji :)