Wrzesień, 2018

Ślub Beaty i Arka :)

Sobota, 22 września 2018 · dodano: 10.10.2018 | Komentarze 1

Stargard

Dziś był wyjątkowy dzień dwoje członków naszego Stowarzyszenia "Stargard na Rowery", Beata i Arek brało ślub. Nie mogło nas tam zabraknąć więc po kryjomu zebraliśmy się z tyłu Urzędu Miasta :). Gdy w USC rozpoczęła się uroczystość my przed wejściem utworzyliśmy szpaler i czekaliśmy na nowożeńców. Gdy po ceremonii zaczęli opuszczać Urząd wystrzeliliśmy konfetti :) . Potem nastąpiło składanie życzeń. Następnie pozwoliliśmy nowożeńcom udać się na swoje przyjęcie a my wróciliśmy do swoich domów. :)

zbieramy się w ukryciu
zbieramy się w ukryciu © Trendix

zbieramy się w ukryciu :)
tworzymy szpaler © Trendix

Rowerowa Masa Krytyczna i V Zjazd Gwiaździsty w Stargardzie

Sobota, 15 września 2018 · dodano: 10.10.2018 | Komentarze 0

Stargard - Żarowo - Grzędzice - Lipnik - Stargard

W sobotę Stargardzkie Porozumienie Rowerowe zorganizowało kolejną Rowerową Masę Krytyczną i V Zjazd Gwiaździsty w Stargardzie. Tez wybrałem się na tą imprezę. Gdy zjawiłem się na Rynku Staromiejskim była tam już dość duża grupa rowerzystów a kolejni dojeżdżali. Przybyła też grupa rowerzystów z Szczecina. gdy już się z wszystkimi przywitałem zacząłem dokumentować to wydarzenie. Po powitaniu uczestników przez Starostę Powiatu Stargardzkiego Panią Iwonę Wiśniewską i Mirka Mazańskiego z SPR zaczęliśmy szykować się do wyjazdu. Gdy uformowała się kolumna ruszyliśmy na przejazd ulicami Stargardu eskortowani przez Policję i Straż Miejską. Krzysiek Żyto który liczył rowerzystów na jednym z punktów przejazdu doliczył się 352 uczestników przejazdu. Po przejechaniu ulicami Stargardu udaliśmy się na Bobrową Polanę gdzie Proeuropejskie Centrum Ekologiczne i Starostwo Powiatowe zorganizowało piknik ekologiczny. Jak zawsze po dojechaniu na miejsce był poczęstunek grochówką i kiełbasą oraz różne konkursy. Przeprowadzono również losowanie roweru ufundowanego przez Starostę Powiatu. Gdy już się posililiśmy i nagadaliśmy postanowiliśmy z Marcinem Bojanowskim odprowadzić szczecińską ekipę. Pojechaliśmy więc z Bobrowej Polany drogą polną w kierunku Lubowa a dalej już asfaltem przez Żarowo - Grzędzice do Lipnika. Tu przy nowo zbudowanym rondzie pożegnaliśmy się z rowerzystami z Szczecina i z Marcinem wróciliśmy do Stargardu. Może jazdy za dużo nie było ale za to spotkałem się z wieloma znajomymi :)

gdy na Rynek Staromiejski dotarłem rowerzyści już się zbierali
gdy na Rynek Staromiejski dotarłem rowerzyści już się zbierali © Trendix

przedstawiciele Szczecina
przedstawiciele Szczecina © Trendix

wspólna fotka przed wyjazdem na ulice Stargardu