Kółeczko po okolicy

Środa, 10 czerwca 2015 · dodano: 10.06.2015 | Komentarze 6

Stargard - Klępino - Lubowo - Rogowo - Poczernin - Sowno - Wielichówko - Cisewo - Reptowo - Motaniec - Kobylanka - Morzyczyn - Zieleniewo - Lipnik - Stargard.

Jako że służbowy samochód się rozkraczył i musiałem pozostawić go w warsztacie w Goleniowie miałem dziś dzień wolny. Wczoraj Łukasz namawiał mnie na ranne rowerownie ale miałem w planie dłużej pospać więc z oferty nie skorzystałem :) Za to po obiedzie po sprawdzeniu prognozy na norweskiej stronie zobaczyłem że ma być słonecznie w okolicach 20 stopni ubrałem się na krótko i przed 16 ruszyłem na małe kółeczko. Aby w drodze do Klępina ominąć ul. I Brygady na której stale panuje duży samochodowy ruch pojechałem dookoła przez dzielnicę przemysłową gdzie po południu ruch samochodowy jest niewielki a potem Wojska Polskiego i Reymonta na betonkę do Klępina. Przejechałem mostem przez Inę i już byłem w Klępinie skąd gruntówką ruszyłem do Lubowa. Gdy dotarłem do mostku nad Małką zauważyłem że miejsce którym kiedyś do rzeczki schodziłem zarosło teraz pokrzywami więc zrezygnowałem z zejścia nad wodę :). W drodze do Lubowa stwierdzam że ta słoneczna aura przez Norwegów zapowiadana jakoś się nie sprawdza bo słońce jakoś przez chmury przebić się nie może. Ale mimo tego i tak jest fajnie :) po jednej stronie drogi kwitnący jeszcze żółty rzepak a po drugiej niebieska lawenda :). Z Lubowa już asfaltem pojechałem przez Rogowo do Poczernina gdzie w sklepiku uzupełniłem zapasy i ruszyłem do Sowna drugi raz przejeżdżając w czasie tego wyjazdu nad Iną. (Darek jakby coś to dróżka do głazu w Rogowie jest dokładnie 150 m od znaku koniec Rogowa :) ). Gdy zbliżałem się do Sowna w końcu słońce zaczęło przebijać się przez chmury.  W Sownie skierowałem się do Wielichówka. Zawsze mnie ciekawi czemu drogowskaz w Sownie wskazuje Wielichówek a miejscowość nazywa się Wielichówko :). Droga z Sowna do Wielichówka to  porażka, opisowo to wygląda tak jakby przejechała tamtędy betoniarka z której kapał beton i tak zastygł jak spadł :). Z kolei droga z Wielichówka do Cisewa wygląda jak tarka naszych babć do prania bielizny :). Ale w końcu w Cisewie wyjechałem na asfalt i moje ręce przestały drżeć :). W Cisewie obrałem kierunek na Reptowo skąd miałem zamiar pojechać do Kobylanki ale już wyjeżdżając z Reptowa zauważyłem drogę polną prowadzącą do drogi Reptowo - Motaniec i tam się skierowałem. Potem już z Motańca do Kobylanki i dalej nad Miedwie. Nad Miedwiem kilka fotek i aparat zameldował że wyładowała się bateria a że w dodatku wiał chłodny wiaterek a ja nic z długim rękawem nie miałem ruszyłem do domu. Ten nieplanowy dzień wolny spowodował jednak że w sobotę trzeba będzie iść do pracy :)

W drodze do Klępina

W drodze © Trendix

W drodze do Cisewa
W drodze do Cisewa © Trendix

Przechodził przez drogę i zamiast uciekać to się połozył :)