h km/h:

Testowanie rowerów :)

Sobota, 10 sierpnia 2019 · dodano: 19.08.2019 | Komentarze 0

Stargard - Grzędzice - Zieleniewo - Morzyczyn - Reptowo - Niedźwiedź - Motaniec - Kobylanka - Morzyczyn - Zieleniewo - Lipnik - Stargard

Po przejechaniu jakiś 8 tys. km bez żadnego wkładu finansowego musiałem w końcu oddać rower do serwisu :) Wymianie uległo kilka części: tarcza hamulcowa, zacisk hamulca, klocki hamulcowe, łożyska przód, z tyłu piasta, klocki hamulcowe i kaseta oraz łańcuch. Po odebraniu roweru chciałem go sprawdzić jeszcze w lipcu ale nadchodząca burza przerwała mi próbę. Gdy więc zadzwonił Radek, że kupił nowy rower i to Giant Talon 1 a ja mam Talona 0 umówiliśmy się na wspólne kręcenie. Jako że Radka rower pachniał jeszcze nowością i za bardzo błyszczał poprowadziłem go polną drogą na Grzędzice, potem wzdłuż torów i dalej przez las do Reptowa. Z Reptowa już asfaltem pojechaliśmy do Niedźwiedzia aby sprawdzić postępy przy budowanej drodze do Zdunowa. Z Niedźwiedzia pojechaliśmy do 10 i po przejechaniu pod nią skierowaliśmy się do stacji paliw w Motańcu gdzie wypiliśmy po izotoniku i ruszyliśmy dalej nad Miedwie. Nad Miedwiem robiło się powoli tłoczno gdyż zbierali się motocykliści, którzy w tym dniu robili imprezę na której zbierali fundusze na leczenie chorego kolegi. Przywitałem się ze znajomymi, wrzuciliśmy datki do puszki i ruszyliśmy w drogę do Stargardu. Pożegnałem się z Radkiem pod moim blokiem ale jego rowerek już nie wyglądał jak prosto ze sklepu :)

Przez pola do Grzędzic

Nad Miedwiem © Trendix

zbierają się motocykliści
zbierają się motocykliści © Trendix

nad obwodnicą, w drodze do Stargardu