h km/h:

Przez Grabowo do Doliny Krąpieli

Sobota, 22 czerwca 2019 · dodano: 24.06.2019 | Komentarze 0

Stargard - Klępino - Grabowo - Kolonia Górna Grabowo - Grabowo - Kiczarowo - Ulikowo - Stargard

Dziś jakoś nawet nie musiałem się zmuszać do wyjścia z domu :), wsiadłem na rower z zamiarem pojechania do Doliny Krąpieli gdyż dawno tam nie zaglądałem. Po drodze zamierzałem jednak zajrzeć do Koloni Górnej Grabowo gdzie znajomi stawiają swoją chatę :). Pojechałem więc najpierw w kierunku Klępina i dalej drogą polną do Grabowa a dalej asfaltem do Kolonii. Po dojechaniu do Kolonii Górnej Grabowo zajrzałem nad jezioro a potem zobaczyć postępy prac na budowie. Wypiłem u znajomych coś zimnego i ruszyłem dalej, tym razem już obierając kierunek na Dolinę Krąpieli. Z Grabowa przez Kiczarowo dotarłem do Ulikowa i po minięciu wioski skierowałem się w drogę polną do Doliny. Pamiętam gdy tu kilka lat temu byłem że droga polna była wyjeżdżona a teraz co tam zaglądam jest bardziej zarośnięta, chyba nikt tam już nie zagląda. Po przejechaniu przez lasek dotarłem do pola, którym trzeba pokonać 50-100 m by dotrzeć do wąwozu którym płynie Krąpiel. Zawsze brzegiem pola biegł wyjeżdżony przez ciągniki rolnicze ślad, tym razem rzepak rośnie przy samej miedzy i trzeba było przedrzeć się wśród traw :). Po dotarciu do Doliny Krąpieli zrobiłem sobie krótką przerwę na parę fotek i ruszyłem w drogę powrotną do Stargardu. Wróciłem do Ulikowa i dalej po pokonaniu przejazdu przez tory kolejowe drogą polną w kierunku ul. Klonowej w Stargardzie. Na tej drodze spotkałem Szefa Ryś Bandy, który jechał akurat na Dni Marianowa, porozmawialiśmy chwilę, przypomniałem Panu Ryszardowi że wieczorem jest Rajd Świetlika i ruszyłem dalej. Po dotarciu do Stargardu zatrzymałem się na chwilę na stargardzkiej starówce i ruszyłem już do domu. Wyjeżdżając z parkingu przy Bramie Pyrzyckiej zatrąbił na mnie jakiś samochód, okazało się że jechał to sam Prezes :D, pomachałem ręką i już bez przystanków ruszyłem do domu przygotować światła na Nocny Rajd Świetlików :).

Nad Iną przed Klępinem

w drodze do Kiczarowa © Trendix

Ulikowo już niedaleko
Ulikowo już niedaleko © Trendix

na zakręcie w prawo do doliny Krąpieli
na zakręcie w prawo do doliny Krąpieli © Trendix

trzeba kawałek przedrzeć się przez pole
trzeba kawałek przedrzeć się przez pole © Trendix

po rozmowie Pan Ryszard rusza dalej do Marianowa © Trendix

a ja docieram do Stargardu
a ja docieram do Stargardu © Trendix

po krótkiej przerwie na starówce już prosto do domu
po krótkiej przerwie na starówce już prosto do domu © Trendix