h km/h:

RoweLova Niedziela #1 "Z rzepakiem w tle"

Niedziela, 5 maja 2019 · dodano: 19.05.2019 | Komentarze 2

Stargard - Dębica - Wierzbno - Koszewo - Koszewko - Skalin - Golczewo - Stargard

Co roku Stowarzyszenie "Kobylanka - Gminą dla swoich mieszkańców" Organizowała Rajd Kwitnącego Rzepaku ale chyba się wypalili i w tym roku ten pomysł zarzucili :). Stowarzyszenie Stargard na Rowery postanowiło ten brak nadrobić i w ramach RoweLova Niedziela #1 zorganizować wycieczkę "Z rzepakiem w tle". Na starcie pod Bramą Pyrzycką zjawiło się ponad 50 rowerzystów, przybyli również NikolaMichał z Szczecina. Po powitaniu przez Jacka ruszyli w drogę. Przez lotnisko przez które już coraz trudniej się przedostać dotarliśmy do Warnic by dalej przez Dębiec dotrzeć nad Miedwie do Wierzbna. Po drodze oczywiście fotki z tytułowym rzepakiem. Po krótkim postoju część grupy Stargard na Rowery pojechała na spotkanie rowerzystów ze Szczecina pod przewodnictwem Szczecińskiego Klubu Rowerowego Gryfus, którzy jechali tego dnia trasą maratonu wokół jeziora Miedwie. Pozostali uczestnicy udali się w drogę powrotną przez Koszewo, Koszewko. Ja ruszając z Wierzbna zauważyłem ubytek powietrza w tylnym kole, dopompowałem i ruszyłem dalej, potem jeszcze dwa razy musiałem dopompować powietrza aż w końcu mi się to znudziło i za Koszewkiem postanowiłem odłączyć się od grupy i wymienić dętkę :). Po wymianie dętki nie goniłem już grupy która przez Kunowo i Morzyczyn wracała do Stargardu ale przez Skalin i Golczewo wróciłem do domu. Super przejażdżka, która mi uświadomiła że czas wymienić łysą oponę bo częściej będę gumy łapał :D.

jak zwykle zbiórka przy Bramie Pyrzyckiej

krótka przerwa na lotnisku © Trendix

kierunek Wierzbno
kierunek Wierzbno © Trendix

rzepakowa sesja zdjęciowa :)
rzepakowa sesja zdjęciowa :) © Trendix

przerwa w Koszewie © Trendix

a z przeciwka Gryfusiaki w drodze dookoła Miedwia
a z przeciwka Gryfusiaki w drodze dookoła Miedwia © Trendix

po odłączeniu się od grupy wracam samotnie do Stargardu