W jesiennych barwach z "Stargardem na Rowery".

Niedziela, 25 października 2015 · dodano: 26.10.2015 | Komentarze 3

Stargard - Lipnik - Zieleniewo - Morzyczyn - Reptowo - Cisewo - Grzędzice  - Żarowo - Stargard.

W sobotę o 10:00 ogłoszono zbiórkę na parkingu Biedronki przy Szczecińskiej w celu przejechania krótkiej trasy i dotarcia do Bobrowej Polany gdzie zaplanowano ognisko na oficjalne zakończenie sezonu rowerowego "Stargardu na Rowery". Na zbiórce pojawiła się stała ekipa + trochę młodzieży, której Łukasz wyjaśnił że jadąc z nami nie pozwoli im na szaleństwa jakie wyczyniali na Stargardzkiej masie krytycznej. 10:05 ruszamy i jedziemy DDRką do Morzyczyna, grupce młodzieżowej chyba uwagi Łukasza się nie spodobały bo odłączają od nas i gonią nad Miedwie :) z nami pozostaje trójka dzielnych młodzieńców dla której porządek i kulturalne zachowanie się na drodze nie stanowiło problemu :).

W Morzyczynie zjeżdżamy z DDRki i uliczkami Morzyczyna kierujemy się do Reptowa. Aby nie zniechęcić naszych młodych towarzyszy podróży robimy w Reptowie krótką przerwę. Ruszamy dalej asfaltem do Cisewa, mijając po drodze rogatki na przejeździe kolejowym otwierane na nasze żądanie :). W Cisewie zatrzymujemy się na chwilę przy lapidarium. Dalej droga prowadzi nas przez las w jesiennych barwach do Grzędzic. A potem już asfaltem jedziemy do Żarowa by z DDRki odbić w lewo na polną drogę, którą docieramy do Bobrowej Polany. Po przybyciu okazuje się że w nocy jakieś bydło zrobiło sobie tu imprezkę, zostało więc wszystko na stole a przy ognisku zamiast drzewa wielka bela siana przykulana przez nich z pobliskiego pola. Całe szczęście Jacek był tu rano przywożąc drewno na nasze ognisko i był na to przygotowany więc wyciągnął wielki wór na śmieci, rozdał rękawiczki i nasze ognisko rozpoczęliśmy od posprzątania po poprzednikach. Gdy my rozpalaliśmy ognisko podjechało jeszcze dwóch innych rowerzystów przyłączając się do nas a potem przyjechały jeszcze samochodami dwie rodziny które również chciały odpocząć na łonie natury i przywieźli ze sobą drewno które dołożyli do naszego :). Po rozpaleniu ognia rozpoczęło się pieczenie kiełbas, ziemniaków i innych przysmaków. Wśród wesołych rozmów czas mijał miło i szybko. Gdy już zjedliśmy to co było przygotowane ruszamy w drogę powrotną. Po dojechaniu do Stargardu rozjeżdżamy się w kierunku swoich domów zapewniając że mimo tego oficjalnego zakończenia sezonu, rowerów jednak jeszcze nie odstawiamy :).

Spotykamy się na parkingu Biedronki
Spotykamy się na parkingu Biedronki © Trendix

DDRką do Morzyczyna
DDRką do Morzyczyna © Trendix

W jesiennych barwach przez Morzyczyn
W jesiennych barwach przez Morzyczyn © Trendix

Trzech wytrwałych młodzińców którzy postanowili z nami podróż kontynuować
Trzech wytrwałych młodzieńców którzy postanowili z nami podróż kontynuować © Trendix

I dalej w jesiennych barwach
I dalej w jesiennych barwach © Trendix

Chwila przerwy w Reptowie
Chwila przerwy w Reptowie © Trendix

Docieramy do Cisewa
Docieramy do Cisewa © Trendix

Wspólna fotka przy lapidarium w Cisewie
Wspólna fotka przy lapidarium w Cisewie © Trendix

Przez lasy i pola do Grzędzic
Przez lasy i pola do Grzędzic © Trendix

Już do Grzędzic dojeżdżamy
Już do Grzędzic dojeżdżamy © Trendix

Sprzątamy po jakiś łajzach :)
Sprzątamy po jakiś łajzach :) © Trendix

Nadszedł czas pieczenia kiełbas
Nadszedł czas pieczenia kiełbas © Trendix

I próbowania pieczonych ziemniaków :)