No to wystartowałem :)

Sobota, 14 lutego 2015 · dodano: 14.02.2015 | Komentarze 7

Stargard - Giżynek - Golczewo - Kluczewo - Dębica - Wierzbno - Koszewo - Koszewko - Kunowo - Zieleniewo - Morzyczyn - Lipnik - Stargard

Jak sam tytuł mówi wystartowałem dziś rowerowo w 2015 roku :). Późno trochę bo późno ale nareszcie. I to nie ze względu na pogodę tak późno ruszyłem a po prostu miałem dość intensywne weekendy spędzane na wycieczkach, czy to pieszych czy autokarowych :). Jak to u mnie bywa postanowiłem wczoraj że ruszam na rower ale gdy rano wstałem jakoś wczorajsze chęci mnie opuściły. Wyjrzałem jednak przez okno i nie znalazłem wymówki aby pozostać w domu :). Ruszyłem więc przez Giżynek na kluczewskie lotnisko asfaltami i betonami. Dalej miałem w planie dotrzeć nad Miedwie w Wierzbnie. No i tu okazało się że droga jest już częściowo rozmarznięta, pokryta warstwą błota, ale mam w końcu rower na szerokich oponach więc parłem dalej :). Gdy dotarłem nad Miedwie ja i cały rowerek byliśmy w błocie :) Postałem chwilę w pełnym słońcu na molo w Wierzbnie i ruszyłem dalej. Z Wierzbna do Koszewa droga dalej prowadziła po śliskiej warstwie błota. Od Koszewka postanowiłem już nie opuszczać asfaltu :) Wstąpiłem jeszcze nad Miedwie między Koszewkiem a Wierzchlądem i dalej przez Kunowo do Zieleniewa. Przejechałem wzdłuż całą promenadę nad Miedwiem i postanowiłem zajrzeć do Orlenu na kawę. Po wypiciu kawy ruszyłem w drogę do domu. Miałem zamiar podjechać na myjnię umyć rower ale była taka kolejka że zrezygnowałem. Będzie powód by w poniedziałek wyjść na rower :). Rowerowy rok 2015 uważam dla siebie za otwarty :)

Zaczęło się sucho i twardo
Zaczęło się sucho i twardo © Trendix

Potem na skróty do Dębicy © Trendix

Błotnista droga z Dębicy do Wierzbna
Błotnista droga z Dębicy do Wierzbna © Trendix

Stada gęsi w drodze mijane (chyba gęsi :) )
Stada gęsi w drodze mijane (chyba gęsi :) ) © Trendix

Tak wyglądał rower po dotarciu do Wierzbna
Tak wyglądał rower po dotarciu do Wierzbna © Trendix

I prosto do Stargardu © Trendix

Wszystkie zdjęcia z wyjazdu: KLIK

tunislawa
| 21:14 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj super , że się ruszyłes ! :)
Trendix
| 21:03 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj raczej złudzenie o ile pamiętam :D
michuss
| 18:37 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj Wreszcie ;) Na ostatnim zdjęciu DDRka wygląda jak szutrowa - złudzenie? ;)
| 15:42 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj W końcu Wojtek wyruszyłeś ,szkoda że rano nie spojrzałem na twój opis bo dziś miałem w planie jechać z Dębicy do Wierzbna ale jak zobaczyłem te błoto to się wróciłem pojechałem do Koszewa.
| 06:55 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj Gdybym to ja przyjechał taki "ufafluniony" to spałbym z rowerem na wycieraczce (już oto postarałaby się moja druga połowa (nie mam tak jak ty piwnicy i rower trzymam w domu)
Trendix
| 22:13 sobota, 14 lutego 2015 | linkuj No stał w piwnicy i jakoś przez 1,5 miesiąca nie mogłem się zmobilizować :)
tony1974
| 21:32 sobota, 14 lutego 2015 | linkuj Już myślałem że rower do piwnicy odstawiłeś :) Widzę, że w niezłe błotko się wpakowałeś ....

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma