Powitanie Wiosny w Trzebieży

Niedziela, 22 marca 2015 · dodano: 23.03.2015 | Komentarze 6

Pilchowo - Głębokie - Pilchowo - Tanowo - Podbrzezie - Trzebież - Niekłończyca - Dębistrów - Jasienica - Turznica - Tanowo - Pilchowo

W dniu dzisiejszym Sama Rama i Klub Morsów z Polic organizowali w Trzebieży "Powitanie Wiosny 2015" a siwobrody na FB zwołał ekipę do udziału w tym wydarzeniu. Więc zabrałem Monikę z Witkowa i przed 9:00 stawiliśmy się w Pilchowie skąd ruszyliśmy na miejsce zbiórki. Na wyznaczone przez siwego miejsce zbiórki przy Kąpielisku Głębokie stawiło się ponad 20 rowerzystów z Szczecina na Rowerach, Niewidomych na Tandemach, Prawobrzeża na Rowerze i niezrzeszonych :). Na kąpielisko Głębokie gdzie startowaliśmy Salon rowerowy Kadrzyński i Scott Polska prezentowali swoje rowery i udostępniali je do testowania. My jednak z tego nie skorzystaliśmy i po wspólnej fotce ruszyliśmy w drogę. W Tanowie dołączyli do nas kolejni rowerzyści a w drodze dojeżdżali kolejni. I tak jadąc wcale nie najkrótszą drogą dotarliśmy ok. 12:00 do Trzebieży. Tam zastaliśmy już mały tłum obserwujący morsy wskakujące do wody :). Ja spotkałem Krysię która nie mogąc usiedzieć w domu po wczorajszym deszczowym otwarciu drogi rowerowej w Przecławiu przybyła dziś witać słoneczną wiosnę w Trzebieży :). Po obejrzeniu morsów w kąpieli czym prędzej udaliśmy się do ciepłego ogniska :)

Tam po usmażeniu kiełbas i ich spożyciu spaliliśmy wredną Marzannę :) Gdy wszyscy się posilili ruszyliśmy w drogę powrotną. Aby nie było tak samo pojechaliśmy przez Jasienicę robiąc sobie przerwę przy ruinach. A potem już ruszyliśmy do Gospody Lawendowej w Tanowie, która jest bardzo życzliwa rowerzystom :). Po przerwie w Lawendowej w czasie której pojedliśmy co kto sobie zamówił nadszedł czas na ruszenie w drogę powrotną. Dojechaliśmy razem do Pilchowa gdzie pozostaliśmy Natalka, Monia, siwy i ja, a reszta grupy pojechała do swoich domów w Szczecinie i Przecławiu. Po szybkim zapakowaniu się do samochodu pod domem siwego ruszyłem z Moniką i Natalią do Stargardu, zostawiając Natalię po drodze na Słonecznym. Potem podwiozłem Monikę do domu w Witkowie (chyba była zmęczona bo przysnęła w samochodzie) i ruszyłem do siebie wstępując po drodze do żony do sklepu po browarki przeciwko zakwasom :D. Fajnie było sobie dziś pokręcić :)

Zbieramy się powoli na Głębokim
Zbieramy się powoli na Głębokim © Trendix

Kross prezentuje swoje rowery
Scott prezentuje swoje rowery © Trendix

Jeszcze wspólna fotka i ruszamy w drogę
Jeszcze wspólna fotka i ruszamy w drogę © Trendix

I ruszamy dalej w drogę
I ruszamy dalej w drogę © Trendix

Gdzieś w drodze :)
Gdzieś w drodze :) © Trendix

Już w Trzebieży
Już w Trzebieży © Trendix

Oni potrafią zmrozić człowieka :)
Oni potrafią zmrozić człowieka :) © Trendix

I spotykam Krysię :)
I spotykam Krysię :) © Trendix

Jeszcze fotka na plaży
Jeszcze fotka na plaży © Trendix

I już przy ognisku smażymy kiełbaski :)
I już przy ognisku smażymy kiełbaski :) © Trendix

Główny sprawca zamieszania Wiesiu Gaweł szuka kata do spalenia Marzanny
Główny sprawca zamieszania Wiesiu Gaweł szuka kata do spalenia Marzanny © Trendix

Marzanna odeszła :)
Marzanna odeszła :) © Trendix

Wiesiu organizuje konkursy a my ruszamy w drogę powrotną
Wiesiu organizuje konkursy a my ruszamy w drogę powrotną © Trendix

Jedziemy do Jasienicy

Wszystkie zdjęcia z wycieczki: KLIK

Film z wycieczki: PLAY

Trendix
| 21:01 wtorek, 31 marca 2015 | linkuj Krzysiek nie wchodzę do wody jak nie ma korka do jej spuszczania :D No ja tez mam nadzieję że w końcu do Szczecina zawitasz :)
benasek
| 19:43 wtorek, 31 marca 2015 | linkuj Wojtku, Ciebie w tej wodzie nie widzę... No jak, Ty nie wszedłeś?
Mam nadzieję, że niedługo się zobaczymy...
siwobrody
| 16:56 poniedziałek, 23 marca 2015 | linkuj Jak zwykle dużo ładnych zdjęć I w końcu pierwsza wspólna wycieczka w tym roku
| 14:37 poniedziałek, 23 marca 2015 | linkuj Jak zawsze tradycyjnie "Fajowo było się spotkać"...muszę zwrócić Ci honor, bo faktycznie częstowałeś mnie wspomnianą kiełbachą, a pisałem że się nie załapałem, ale zwalam to trudy wymiany dętki, którą to na swoje nieszczęście przebiłem.
tunislawa
| 08:58 poniedziałek, 23 marca 2015 | linkuj fajnie spedziliście czas ! No teraz to juz tylko ciepło bedzie dzieki wam ! :)
leszczyk
| 06:58 poniedziałek, 23 marca 2015 | linkuj Super pogoda się trafiła na taką imprezę - pozdrawialiśmy się rano, jak z Siwobrodym jechaliście od Pilchowa w stronę Głębokiego :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa onage